De logo van Digitaal en Analoog (D en A). Een DNA helix met iconen van bordspellen en videogames aan de linkerkant, met de naam van de site rechts. 'Digitaal' heeft een gepixeleerd font terwijl die van 'analoog' vloeiend is.

Digitaal

De header van Coffee Talk 2: Hibiscus & Butterfly. Op de voorgrond staat Riona, met achter haar Lucas en terugkerend personage Jorji

Coffee Talk 2 review – Nog een bakkie?

Ook Coffee Talk 2 heb ik uitgespeeld. Is het vervolg net zo goed als zijn…
Het logo van Steam, het grootste platform voor digitale games

Waarom regel 15 van Steam een probleem is

Vorige week verdwenen plots honderden games van Steam, nadat er een 15e regel aan de…
Het logo van Stop Killing Games. Een controler die aan de rechterkant uit elkaar brokkelt, alsof het getroffen is door de Snap van Thanos.

Zet je handtekening voor Stop Killing Games

Heb jij het Stop Killing Games-initiatief al ondertekend? Zo niet, dan is het hoogtijd! Lees…
De header van Coffee Talk. Baileys en Lua drinken samen een warme drank met uitzicht op Seattle.

Coffee Talk review – lekker relaxt

Coffee Talk is gratis via PlayStation+, dus ik heb de kans gegrepen en de game…
De cover arty voor Ghost Detective: Ghost of Glamping, met hoofdpersonage Eugene McQuacklin voorop en andere personages achter hem opgesteld.

Duck Detective: Ghost of Glamping review – Deus Ex Quackina

Na The Secret Salamis is het nu tijd om een kijkje te nemen naar het…
Cover art voor Duck Detective: The Secret Salami. Hoofdpersonage Eugene McQuacklin staat in de regen voor andere personages uit de game.

Duck Detective: The Secret Salami review – Eendzaam en alleen

Is point-and-click iets van het verleden? Of zit je met Duck Detective: The Secret Salami…
Cover art voor de puzzel roguelite Blue Prince

Blue Prince review – kaart naar succes?

Ik heb mij eindelijk gewaagd aan Blue Prince. Na flink wat puzzelen deel ik hier…
Een screenshot uit Dark Souls 3, waar een speler een lift gebruikt als één van de vele shortcuts

Verkennen in videogames: Zelf uitzoeken of laten leiden?

Verkennen: sommigen doen het graag, anderen laten het liever aan anderen over. Hoe pakken games…
Een screenshot uit Ultros. Na wat advies van Gärdner, plant het hoofdpersonage een zaadje die vrijwel direct uitgroeit tot een boom.

Wat games ons leren: ga de verkeerde kant op

Wat is het eerste dat je doet als je in een level laadt? De verkeerde…